Komu je HelpDesk určen?

HelpDesk je určen všem zaměstnancům firmy.

Vedoucím pracovníkům přináší informace o tom, jakým způsobem se řeší vzniklé problémy a požadavky, běžným uživatelům umožňuje rychle podat zprávu o čemkoliv potřebném a řešitelům (např. IT pracovníkům) zase poskytne dokonalý přehled o tom, jak jsou úkoly rozděleny a co je potřeba udělat.

Co vám HelpDesk přinese?

Aplikace přináší především organizaci a celkový přehled o řešených problémech. Dále pak poskytuje informace o přesných postupech řešení, komunikaci a jejich efektivitě. Nyní budete přesně vědět, jak se vaši zaměstnanci stavějí k různým situacím a zdali jsou schopni pracovat jako tým. Navíc vám HelpDesk ušetří spoustu času!

Jak funguje?

HelpDesk funguje na jednoduchém principu zadávání a řešení požadavků a úkolů. Na jedné straně se požadavek (úkol) zadá do aplikace a na druhé straně jej jiná osoba může převzít k řešení, nebo může být automaticky přiřazena. Specifické požadavky týkající se například financí mohou procházet schvalovacím procesem. V průběhu řešení je možné vzájemně komunikovat a tuto konverzaci ukládat. Když je požadavek splněn, lze jej označit jako vyřešený. Výhodou HelpDesku je automatické rozesílání upozornění a e-mailů, díky kterým mají všichni uživatelé aktuální informace o všem potřebném.

Proč HelpDesk od Micosu?

Je levnější variantou ServiceDesku postaveného na standardu ITIL, přičemž svými rozsáhlými možnostmi nastavení se v některých oblastech svým dražším kolegům vyrovnává. Na českém trhu není HelpDesk od Micosu žádným nováčkem, je vyvíjen, a českými firmami aktivně používán, již více než 10 let.

Jak HelpDesk vypadá?