Aktuality

Správce IT verze 2018.2.02

Přihlášení do aplikace Přidána možnost přihlášení Single Sing-On. Nastavení SMTP…

Více informací



Aktivity verze 2018.2.02

Administrace Do správy osob přidána možnost exportu dat pro přenositelnost dat (GDPR). …

Více informací



HelpDesk verze 2018.2.02

GDPR Ve správě osob přidána sestava pro přístup k údajům. Přidán výpis zakázaných…

Více informací



Školení Správce IT – Praha

Jak na evidenci výpočetní techniky a ostatního majetku? Nastavení a práce s aplikací, možnosti skenování, provedení auditu hardware a software, předávací protokoly, faktury a další.

Více informací

Aktivity verze 2018.2.01

Administrace Přidána sekce nastavení připojovacích údajů k databázi. Přidáno…

Více informací



HelpDesk verze 2018.2.01

Administrace V šablonách požadavků přidána možnost zkopírování šablony. Globální nastavení …

Více informací



Správce IT verze 2018.2.01

Změny verze 2018.2.01 POZOR – důležité informace: Společná databáze - pokud…

Více informací



Aktivity verze 2018.1.02

Klient Oprava detekce URL.  Oprava drobných chyb. Oprava Ukládání souboru s…

Více informací



Správce IT verze 2018.1.02

Licence Přidán parametr Vícenásobné přiřazení downgrade umožňující jednou licencí…

Více informací



Správce IT verze 2018.1.01

Předávací protokoly Vytvořen nový formulář zobrazující všechny vygenerované předávací…

Více informací



HelpDesk verze 2018.1.01

Administrace  V nastavení požadavků dodána volba pro výběr typu zobrazení výběru…

Více informací



Aktivity verze 2018.1.01

Administrace U tiskáren přidána volba "ignorovat". Po zapnutí se údaje nezobrazují…

Více informací



HelpDesk verze 2017.2.01

Požadavky Možnost vytváření vlastních šablon požadavků. Změna uživatelského rozhraní. Níže…

Více informací



Správce IT verze 2017.2.02

Předávací protokoly Předávací protokoly byly kompletně předělány. Pokud používáte uživatelsky…

Více informací



Jak na zavedení naskenovaných počítačů pomocí scanwin.exe ve Správci IT?

Provedli jsme naskenování počítačů mimo podnikovou LAN pomocí "scanwin.exe", který máme…

Více informací



Jak probíhá v Aktivitách sběr dat z monitorovaných stanic?

Odesílání dat z monitorovaných stanic probíhá v pravidelných 30 minutových smyčkách, kdy…

Více informací



Existuje někde ve Správci IT číselník chybových hlášek?

Do logovacích souborů klientů i servisních modulů se v případě výskytu problémů zapisují chyby…

Více informací



Aktivity verze 2017.2.03

Kompatibilita s aplikací Správce IT 2017.2.01 Oprava Administrace - nastavení…

Více informací

Správce IT verze 2017.2.01

Inventury Implementování inventarizace majetku.  Tisk čárových kódů Podpora…

Více informací

Jak ve Správci IT hlídat např. platnost SW licence?

V nástrojích aplikace se nachází karta Alarmy, která slouží k automatickému hlídání a upozorňování na skutečnosti...

Více informací



Jak lze nainstalovat klienta Aktivity?

Automaticky z aplikace Aktivity, kdy při přidělení licence k monitorování počítače dostává pokyn servisní modul, který v doménových sítích provede ...

Více informací



Školení Správce IT v Praze 16.06.2017

Jak na evidenci výpočetní techniky a ostatního majetku? Nastavení a práce s aplikací…

Více informací

Školení Správce IT – Praha

Jak na evidenci výpočetní techniky a ostatního majetku? Nastavení a práce s aplikací, možnosti skenování, provedení auditu hardware a software, předávací protokoly, faktury a další.

Více informací

Něco jste nenašli nebo máte spoustu otázek?

Napište nám nebo zavolejte, rádi odpovíme.