Aktuality

HelpDesk verze 2019.3.01

To nejzajímavější z této verze: Přidán nový protokol Exchange Web Services, Filtrovací řádek, Restart procesů u požadavku, Archiv u požadavků ...

Více informací



Správce IT verze 2019.2.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



HelpDesk verze 2019.2.01

To nejzajímavější z této verze: Uložené filtry, Schvalovací pravidla, Podmínky v pracovních procesech, Eskalace...

Více informací



Správce IT verze 2019.1.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



HelpDesk verze 2019.1.01

To nejzajímavější z této verze: Pracovní postup v šablonách požadavků, Šablony formuláře pro řešení v požadavcích...

Více informací



Aktivity verze 2019.1.01

Připravili jsme pro Vás detailní vypis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Vyhodnocení dotazníků od zákazníků 1. část

Vážení zákazníci,

velmi si vážíme zpětné vazby, kterou jste nám poskytli.

Více informací

HelpDesk verze 2018.3.02

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Zásady ochrany osobních údajů

Více informací

Správce IT verze 2018.3.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



HelpDesk verze 2018.3.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Aktivity verze 2018.3.01

Připravili jsme pro Vás detailní vypis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Správce IT verze 2018.2.02

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Aktivity verze 2018.2.02

Připravili jsme pro Vás detailní vypis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



HelpDesk verze 2018.2.02

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Aktivity verze 2018.2.01

Připravili jsme pro Vás detailní vypis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



HelpDesk verze 2018.2.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Správce IT verze 2018.2.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Aktivity verze 2018.1.02

Připravili jsme pro Vás detailní vypis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Správce IT verze 2018.1.02

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Správce IT verze 2018.1.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



HelpDesk verze 2018.1.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Aktivity verze 2018.1.01

Připravili jsme pro Vás detailní vypis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



HelpDesk verze 2017.2.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Správce IT verze 2017.2.02

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Jak na zavedení naskenovaných počítačů pomocí scanwin.exe ve Správci IT?

Provedli jsme naskenování počítačů mimo podnikovou LAN pomocí "scanwin.exe", který máme…

Více informací



Jak probíhá v Aktivitách sběr dat z monitorovaných stanic?

Odesílání dat z monitorovaných stanic probíhá v pravidelných 30 minutových smyčkách, kdy…

Více informací



Existuje někde ve Správci IT číselník chybových hlášek?

Do logovacích souborů klientů i servisních modulů se v případě výskytu problémů zapisují chyby…

Více informací



Aktivity verze 2017.2.03

Kompatibilita s aplikací Správce IT 2017.2.01 Oprava Administrace - nastavení…

Více informací

Správce IT verze 2017.2.01

Inventury Implementování inventarizace majetku.  Tisk čárových kódů Podpora…

Více informací

Jak ve Správci IT hlídat např. platnost SW licence?

V nástrojích aplikace se nachází karta Alarmy, která slouží k automatickému hlídání a upozorňování na skutečnosti...

Více informací



Jak lze nainstalovat klienta Aktivity?

Automaticky z aplikace Aktivity, kdy při přidělení licence k monitorování počítače dostává pokyn servisní modul, který v doménových sítích provede ...

Více informací



Školení Správce IT v Praze 16.06.2017

Jak na evidenci výpočetní techniky a ostatního majetku? Nastavení a práce s aplikací…

Více informací

HelpDesk verze 2020.1.04

Připravili jsme pro Vás detailní vypis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Správce IT verze 2020.1.03

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Správce IT verze 2020.2.01

Připravili jsme pro Vás detailní výpis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



Aktivity verze 2020.2.01

Připravili jsme pro Vás detailní vypis změn, které obsahuje tato verze.

Více informací



1 2

Něco jste nenašli nebo máte spoustu otázek?

Napište nám nebo zavolejte, rádi odpovíme.