HelpDesk verze 2024.3.01

To nejzajímavější z této verze

Opakování v eskalacích

U typů eskalací proces schvalování a vybraný status lze nastavit opakované zasílání eskalací podle nastavené doby trvání.

Barevné rozlišení u statusů a priorit

Barevné odlišení statusů bylo upraveno a byla použitá širší paleta barev. V administraci lze u požadavků a úkolů zvolit vlastní barvy statusů. Upravené barevné odlišení priorit. Pokud je požadavek nebo úkol po termínu, je datum termínu označen červenou barvou.

Defaultní šablona požadavků u organizačních jednotek

Pomocí volby defaultní šablona v šablonách požadavků lze určit, kterým organizačním jednotkám se bude šablona nabízet jako nový požadavek místo šablony s názvem Default. Organizační jednotka může být použita jen u jedné šablony.

Výpis všech změn

Administrace

  • V požadavcích u eskalací a eskalací v pracovních procesech přidána volba "opakovat".
  • U požadavků přidána sekce statusy pro změnu barevného rozlišení statusů.
  • U úkolů přidána sekce statusy pro změnu barevného rozlišení statusů.
  • V šablonách nová volba pro určení defaultní šablony pro vybrané organizační jednotky.
  • U podmínek v katalogu služeb, v požadavcích u pracovní procesů a vazeb, dodány operátory NAND a NOR.

Požadavky

  • Do výpisu požadavků přidán filtrovací panel.
  • Upravené barevné rozlišení statusů a priorit.
  • Upravené barevné rozlišení statusů a priorit.

Úkoly

Ostatní

  • Ikona aplikací místo loga pro zobrazení panelu s ostatními aplikacemi při společné databázi.
  • API - Rozšíření o informace o požadavcích, úkolech a řešení.

Oprava

  • Nezobrazuje se chyba při testu u Active Directory.
  • Při přihlášení přes Active Directory se zobrazí chybová hláška při zadání špatného hesla.
  • V sestavě statusy požadavků v uživatelích chybí údaj za status vráceno k doplnění.
  • Chyba při zobrazení historie u položek z aplikace Správce IT.
  • Oprava drobných chyb a drobná vylepšení.