HelpDesk verze 2025.1.01
To nejzajímavější z této verze
Katalog služeb
Zobrazení katalogu služeb bylo upraveno a katalog je přístupný jako hlavní položka v horním menu. Zobrazení se řídí podle nastavení z administrace a uživatel si ho může upravit přímo na stránce katalogu. V horní části katalogu byla přidána navigace pro přehlednější zobrazení, kde se uživatel nachází. Pod navigací je pole pro hledání služeb.
V nastavení lze u služby a kategorie definovat vlastní ikonu. Službu lze definovat jako URL, která uživatele přesměruje na zadanou URL.
V katalogu lze mít kategorie víceúrovňové. A také lze mít službu, která není pod žádnou kategorií. Pak se zobrazuje přímo v nejvyšší úrovni.
V katalogu jsou přidány skupiny, které se zobrazují u zobrazení boxů, pokud jsou zapnuty. Služby a kategorie se poté slučují v zobrazení do těchto skupin, pokud je mají vyplněny.
V katalogu služeb přidán parametr Manažer služby, který se používá v eskalacích.
Akce u výběru z emailu u požadavků
Požadavek lze před uložením upravit pomocí akcí. Každá akce má podmínku, která musí být splněna, aby se vybrané pole naplnilo zadanou hodnotou. Pomocí akce lze změnit vybranou kategorii.
V podmínce akce lze hledat v předmětu emailu, jeho obsahu, emailu odesílatele a informací uložených v aplikaci u uživatele (odesílatel). Jeden z operátorů je regex a podmínka je regulární výraz. Například pro nastavení vysoké priority jen pro emaily, které začínají v předmětu vykřičníkem, se použije regulární výraz "^!". Pokud předmět emailu nezačíná vykřičníkem, akce nastavení priority neprovede.
Viditelnost komunikace řešitelů u požadavků
U požadavků mohou řešitelé zadávat komunikaci viditelnou jen pro řešitele. V nastavení požadavků v administraci lze určit, kdo může tuto komunikaci zadávat a vidět. Lze vybrat ze čtyř možnosti: všichni řešitelé požadavků; všichni řešitelé požadavků, pokud nejsou žadateli daného požadavku; jen řešitel daného požadavku; jen řešitel daného požadavku, pokud není zároveň žadatel.
Nastavit status nový při změně kategorie požadavku
V nastavení požadavků v administraci je nová volba u restartu procesů Nastavit status nový při změně kategorie. Pokud je zatrženo i smazání řešitele při změně kategorie, pošle se zpráva na email, který je uvedený u nové kategorie. V detailu požadavku je upravena volba Restartovat procesy, kde je přidána nová volba Nastavit status nový.
Zakázat editaci požadavku
V nastavení požadavků v administraci je nová volba Zakázat editaci požadavku, kde můžete definovat, v kterých statusech nebude možné upravit požadavek.
Šablona řešení v šabloně požadavku
V šabloně požadavků lze definovat, která šablona řešení má být použita při vkládání řešení do požadavku. Pokud je u požadavku spuštěn pracovní proces a v něm je definována šablona řešení, bude použita šablona z pracovního procesu.
Úprava pracovních procesů
U pracovních procesů v šabloně požadavků lze nastavit vlastní nastavení procesů. Pokud není nastaveno, použije se globální nastavení. Vlastní nastavení může být pro schvalovací proces, proces řešení a eskalace. Lze nastavit jen některé z nich.
- Vlastní nastavení schvalovacího procesu - pokud je zatrženo, pracovní postup nahrazuje globální nastavení schvalovacích pravidel. Na záložce Schvalovací proces pak zatržením volby Schvalovací proces se definuje vlastní nastavení. Pokud není volba zatržena, u požadavku neproběhne schvalovací proces. Bude se ignorovat globální nastavení schvalovacích pravidel.
- Vlastní nastavení procesu řešení - pokud je zatrženo, pracovní postup nahrazuje globální nastavení.
- Vlastní nastavení eskalací - pokud je zatrženo, pracovní postup nahrazuje globální nastavení eskalací. Pokud se nezadá žádná eskalace na záložce Eskalace, nebudou u požadavků nastaveny žádné eskalace.
Označení nepřečtených vazebních požadavků a úkolů
Do výpisu požadavků a úkolů je přidáno označení o nepřečtení vazebních požadavků a úkolů. Označení je přidáno i v detailech požadavků a úkolu na záložce vazby.
Výpis všech změn
Administrace
- U požadavků přidána volba "Viditelnost komunikace řešitelů".
- U požadavků přidána volba "Nastavit status nový při změně kategorie".
- U požadavků přidána volba "Zakázat editaci požadavku".
- Do šablony požadavků přidána volba "Šablona řešení".
- Do pracovního postupu u šablony požadavků přidáno vlastní nastavení procesů a eskalace, nebo se použije globální nastavení.
- V požadavcích u emailů pro výběr přidány akce pro úpravu hodnot polí nového požadavku.
- Rozšíření výchozí stránky po přihlášení o katalog služeb.
- V katalogu služeb u služby přidána ikona.
- V katalogu služeb u služby přidáno url.
- V katalogu služeb přidány skupiny pro kategorie a služby.
- V katalogu služeb přidán parametr "Zobrazit skupiny u boxů".
- V katalogu služeb upraveny kategorie na víceúrovňové.
- V katalogu služeb u služby není vyžadována kategorie. Služba se zobrazí v nejvyšší úrovni.
- V katalogu služeb přidán parametr "Manažer služby", který se používá v eskalacích.
Požadavky
- Rozšíření restartu procesů o nastavení statusu nový.
- Odkaz na katalog služeb v horním menu přesunut mezi hlavní položky.
- Upraveno zobrazení katalogu služeb a přidána navigace.
- Do katalogu služeb dodáno nastavení zobrazení pro uživatele.
- Přidáno označení do výpisu požadavků o nepřečtených vazebních požadavcích a úkolech, pokud došlo k jejich změně.
- Výběr emailů ignoruje emaily od MAILER-DAEMON.
- Při vytvoření požadavku z cyklického požadavku se pošle email s přílohami podle nastavení.
- V katalogu služeb přidáno zadání hodnot žadatele do textových polí.
Úkoly
- Přidáno označení do výpisu úkolů o nepřečtených vazebních požadavcích a úkolech, pokud došlo k jejich změně.
Ostatní
- Ukončená podpora pro PHP 8.2.
Oprava
- Sestavy - chyba u zobrazení statistik.
- Chyba při synchronizaci osob, pokud je mapovací položka prázdná.
- Chyba v cyklickém požadavku po přidání nového přepínače do šablony.
- U přiřazení schvalujících se neposílají přílohy v emailu.
- Chyba při uložení služby, pokud obsahuje pole seznam položek.
- Oprava drobných chyb a drobná vylepšení.