HelpDesk verze 2025.2.01

To nejzajímavější z této verze

Sloučení rolí a skupin práv

V aplikaci jsou sloučeny skupiny práv s rolemi. Při aktualizaci aplikace se vytvoří role ze skupin práv. Uživatelé mohou mít vybrány více rolí, kdy se práva z jednotlivých rolí slučují. Slučují se kategorie z rolí a definovaných u uživatele.

Hodnocení řešení

V administraci v nastavení požadavku je přidána volba Zobrazit hodnocení u řešení. Pokud je volba povolená, zobrazí se u požadavku v průběhu u řešení možnost zadat hodnocení. Hodnotit může jakýkoliv uživatel kromě řešitele. Hodnocení se zobrazuje jak u řešení, tak v tabulce čas a náklady na řešení, a také v sestavách.

Datová připojení

V administraci přidána nová sekce, kde lze nadefinovat připojení k databázím Microsoft SQL Server, MySQL (MariaDB) a PostrgeSQL. Tyto připojení se používají u datových zdrojů pro výběr dat pomocí SQL příkazu.

Úprava plánovaných úloh

V administraci u plánovaných úloh lze nastavit vlastní interval pro spouštění jednotlivých úloh. Úlohy lze vypínat podle potřeb. Spouštění obou skriptů cron.php a cron_mail.php není nutný a stačí zachovat jen cron.php. Tento skript je nutné upravit tak, aby se spouštěl v častějších intervalech. Aplikace podle času dalšího spuštění poté provede úlohu.

Výpis všech změn

Administrace

  • Přidáno nastavení datových připojení pro použití v datových zdrojích.
  • Úprava plánovaných úloh. Přidána možnost změny intervalu spouštění úloh.
  • Sloučení skupin práv do rolí.
  • Osobě lze nastavit více rolí.
  • U požadavků přidána volba "Zobrazit hodnocení u řešení".

Požadavky

  • V detailu u řešení přidáno hodnocení.

API

  • Rozšíření údajů u osob.
  • Přidána správa nastavení osoby.

Oprava

  • Nedostupné API na Linuxu.
  • Nefunguje autentifikace v API na Linuxu.
  • Bool hodnota v API se nastaví vždy na false.
  • Chyba při zobrazení emailu pro výběr, pokud není zapnutý HTML editor.
  • Pokud má osoba více emailových adres, dochází k duplikaci informací v emailových zprávách.
  • Zasílají se dva emaily, pokud je email žadatele v příjemcích info emailů.
  • Při tisku požadavku dochází k ořezání dlouhých textů.
  • Chyba při použití filtru v hlavičce sloupce.
  • Oprava drobných chyb a drobná vylepšení.