Přehledná komunikace, sdílení a archivace ve firmě

Rychle a přehledně komunikujte, sdílejte a archivujte vše, co potřebujete pro účelné fungování vaší firmy.

HelpDesk je levnější, ale rovnocennou variantou ServiceDesku postaveného na standardu ITIL. Na českém trhu není HelpDesk od Micosu žádným nováčkem, je vyvíjen a českými firmami aktivně používán již více než 10 let.

Komu je HelpDesk určen?

Komu je HelpDesk určen?

HelpDesk je určen všem zaměstnancům firmy.

Vedoucím pracovníkům přináší informace o tom, jakým způsobem se řeší vzniklé problémy a požadavky, běžným uživatelům umožňuje rychle podat zprávu o čemkoliv potřebném a řešitelům (např. IT pracovníkům) zase poskytne dokonalý přehled o tom, jak jsou úkoly rozděleny a co je potřeba udělat.

Více informací

Přínosy plynoucí z používání aplikace HelpDesk

Přínosy plynoucí z používání aplikace HelpDesk

HelpDesk pomáhá zefektivnit nejen vnitrofiremní komunikaci s vašimi podřízenými a nadřízenými, ale i komunikaci s vašimi zákazníky.

Jakým způsobem vám usnadňuje komunikaci a orientaci v zadaných úkolech? V čem vám zjednodušuje řešení požadavků? 

Více informací

Funkce a možnosti vlastního nastavení

Funkce a možnosti vlastního nastavení

HelpDesk je uživatelsky vstřícná webová aplikace, která výrazně usnadňuje firemní komunikaci a plánování úkolů k řešení.

Svou přehledností umožňuje rychlou orientaci v přidělených úkolech a uchovává záznamy o jejich řešení. S HelpDeskem se při řešení jakýchkoliv problémů už nikdy neztratíte!

Více informací

Něco jste nenašli nebo máte spoustu otázek?

Napište nám nebo zavolejte, rádi odpovíme.