HelpDesk verze 2018.1.01
Administrace
- V nastavení požadavků dodána volba pro výběr typu zobrazení výběru osob v poli žadatel.
- Rozšíření mapování položek u synchronizace osob o titul a funkci.
- V šablonách požadavků dodána volba pro skrytí základního pole.
- V šablonách požadavků přidáno definování podmínek pro vytváření vazebních požadavků a úkolů.
Požadavky
- Do přehledu dodán rozklik na vazby k požadavkům a úkolům.
- Úprava zobrazených údajů při výběru položek ze Správce IT u zadání či editace požadavku.
- V nastavení požadavků přidán parametr pro výběr viditelnosti osob při výběru žadatele.
- Úprava pro předání vlastních hodnot do formuláře nového požadavku přes URL.
- Dodány volby v detailu požadavku pro přechod na další a předchozí požadavek.
- Přidána možnost změny termínu vyřešení.
Změna uživatelského rozhraní
- v administraci,
- přihlašovací stránky,
- vstupní stránky,
- znalostní báze.
Další úpravy a funkcionality
- Přidáno zobrazení loga v novém uživatelském rozhraní.
- V horním menu se zobrazuje položka Správce IT při společné databázi. Jedná se o přesměrování na webové rozhraní Správce IT.
- V tabulkách a stromech přidáno vícenásobné řazení.
- Přidáno zpracování emailů ve formátu S/MIME při výběru požadavku a úkolu z emailů.
Oprava - Požadavky
- Zjišťování počítače při zadávání požadavku.
- Obnova seznamu požadavku a statusů v intervalech definovaných u uživatele.
- Nesprávné zobrazení barev u priorit ve výpisu požadavků.
- Datum termínu vyřešení se neposunul po schválení požadavku.
- Po obnově vzhledu seznamu požadavků se nenačítají data v tabulce.
Oprava - Oznámení
- Přepočet času zobrazení opakujících se oznámení.
Oprava - Výsledek synchronizace po přihlášení se zobrazí jen při zapnuté synchronizaci.
Oprava drobných chyb a drobná vylepšení.