O nás
Působíme na trhu IT již od roku 1991. Od té doby stále vyvíjíme nejen informační systémy, ale i sebe. Učíme se, zlepšujeme a pracujeme na tom, abyste byli vždy spokojení. Proto jsme rádi za návrhy nových funkcionalit a zpětnou vazbu, kterou od vás dostáváme.
Jak šel čas s Micosem
- 2017
Procházíme kompletním rebrandingem a světlo světa spatřil nový Micos.
- 2015
Patříme mezi stabilní hráče na trhu ve svém oboru. V pravidelných intervalech vydáváme aktualizace svých produktů a snažíme se stále pracovat na nových funkcích a vylepšení stávajících aplikací.
- 2011
První verze aplikace Aktivity na webové platformě.
- 2007
Správce IT se stává IT produktem roku 2007, kterou vyhlásil časopis Computerworld.
- 2006
- Správce Office je přepsán pod platformu .NET a je přejmenován na Správce IT. Vznik aplikace Aktivity – hlídání činnosti zaměstnanců a využití pracovní doby, zatím pouze jako WIN-32 aplikace.
- 2005
Vznik aplikace HelpDesk pro evidenci podnikových požadavků a problémů.
- 2002
- Zapsána obchodní firma MiCoS SOFTWARE s.r.o. se zaměřením na poskytování software a poradenství v oblasti informačních technologií.
- 1999
Správce Office se dostává především díky každoroční účasti firmy na Brněnském veletrhu Invex do povědomí českých firem a patří tak mezi špičku aplikací určených pro evidenci a správu IT majetku.
- 1991
Založena obchodní firma s názvem Ing. Milan Klemens – MiCoS Software. Již v této době bylo středem zájmu firmy vyvinout software pro evidenci výpočetní techniky. O půl roku později byla vyvinuta první verze Správce Office.
Certifikace
29. 11. 2016
V r. 2016 jsme opět prodloužili certifikovanou zkoušku ISO SAM manager dle normy ISO/IEC19770. Díky získané certifikaci tak můžeme nadále našim zákazníkům poskytnout profesionální a technické poradenství v závádění pravidel Software Asset Management. Naši zaměstnanci tak disponují odbornými znalostmi na licenční problematiku a mnohaletými praktickými zkušenostmi se zaváděním Software Asset Managementu ve firmách všech velikostí. Naše technická podpora důkladně ovládá licencování produktů všech velkých výrobců software. Pomocí systému Správce IT se věnujeme řízením procesů v IT, zaváděním pravidel a postupů při implementaci SAM, to všechno vede k úsporám nákladů na software v organizaci.
7. 1. 2016
“Soustavná a usilovná snaha ředitele k permanentnímu zlepšování kvality našich produktů byla korunována úspěchem v podobě bezproblémového získání loga „Compatible with Windows 10“, které je zárukou, že naše aplikace budou fungovat na všech edicích Windows 10. Což opět potvrdilo vysokou úroveň technických i technologických kvalit našeho oddělení vývoje.“ říká Ing. David Bajgar, vedoucí vývoje Windows aplikací.
11. 11. 2013
Se podařilo našemu vývojovému týmu zajistit plnou kompatibilitu systému Správce IT, od verze 2013.2.05 s OS Windows 8, která vedla k získání loga Microsoft „Compatible with Windows 8“.
2013
Naši specialisté technické podpory úspěšně složili certifikovanou zkoušku ISO SAM manager dle normy ISO/IEC19770. Díky získané certifikaci tak můžeme nejen našim zákazníkům poskytnout profesionální a technické poradenství v závádění pravidel Software Asset Management.
Atest na shodu se standardem isvs
Pro náležitosti životního cyklu informačního systému verze 005/02.01. Tento standard je určen zejména pro správce informačních systémů veřejné správy a dále pro ostatní subjekty, které se rozhodnou spravovat svoje informační systémy podle ustanovení tohoto standardu.
Atest na shodu s usnesením vlády č. 624/2001
Tento atest určuje pravidla, zásady a způsob zabezpečování kontroly užívání počítačových programů jako závazný dokument pro orgány státní správy a jimi řízené organizace.
4-12-2018
Vyhodnocení dotazníků od zákazníků 1. část
Vážení zákazníci,
velmi si vážíme zpětné vazby, kterou jste nám poskytli.
16-10-2018
HelpDesk verze 2018.3.02
Oprava Po výběru požadavků z emailů se nesprávně zobrazují texty. Při výběru požadavků z emailů se neuloží příloha. Nelze smazat nově vytvořené vlastní pole v šabloně…
8-10-2018
Správce IT verze 2018.3.01
Počítače Optimalizace dotazů při práci s detaily počítačů. Organizační členění V číselníku Organizačního členění byl povolen přesun organizačního členění do podřízenosti…
8-10-2018
HelpDesk verze 2018.3.01
Změny vzhledu uživatelského rozhraní Změna uživatelského rozhraní v administraci. Změna uživatelského rozhraní v úkolech. Změna uživatelského rozhraní v projektech. …
8-10-2018
Aktivity verze 2018.3.01
Administrace V editaci organizační jednotky lze přesunout jednotku pod jinou. Při přidání počítače z neurčeného logu se nespustí instalace klienta. Zvětšení velikosti názvu org.…
12-7-2018
Správce IT verze 2018.2.02
Přihlášení do aplikace Přidána možnost přihlášení Single Sing-On. Nastavení SMTP serveru Dodána možnost nastavení SMTP serveru pro jednotlivé pobočky. Dodáno šifrování…
28-6-2018
Aktivity verze 2018.2.02
Administrace Do správy osob přidána možnost exportu dat pro přenositelnost dat (GDPR). Do správy osob přidána sestava právo na informace (GDPR). Přidán výpis zakázaných loginů …
28-6-2018
HelpDesk verze 2018.2.02
GDPR Ve správě osob přidána sestava pro přístup k údajům. Přidán výpis zakázaných loginů. PHP Přidána podpora pro PHP 7.2. Ukončení podpory PHP 7.0 a nižší. …
21-5-2018
Aktivity verze 2018.2.01
Administrace Přidána sekce nastavení připojovacích údajů k databázi. Přidáno filtrování v přiřazení neurčeného logu k počítači. Nastavení připojení k databázi rozšířeno…
21-5-2018
HelpDesk verze 2018.2.01
Administrace V šablonách požadavků přidána možnost zkopírování šablony. Globální nastavení Přidán parametr pro zobrazení nativního rolování v aplikaci. Přidán formulář…
18-5-2018
Správce IT verze 2018.2.01
Změny verze 2018.2.01 POZOR – důležité informace: Společná databáze - pokud provozujete na společné databázi kromě programu Správce IT i některý z dalších programů (Aktivity,…
15-5-2018
Zásady ochrany osobních údajů
4-4-2018
Aktivity verze 2018.1.02
Klient Oprava detekce URL. Oprava drobných chyb. Oprava Ukládání souboru s blokovacími profily. V nastavení filtru v sestavách se zobrazoval jiný formát datumu. …
28-3-2018
Správce IT verze 2018.1.02
Licence Přidán parametr Vícenásobné přiřazení downgrade umožňující jednou licencí zalicencovat několik nižších verzí jako downgrade. SW sken Přidána detekce edicí…
12-2-2018
Správce IT verze 2018.1.01
Předávací protokoly Vytvořen nový formulář zobrazující všechny vygenerované předávací protokoly. Kontrola duplicit Nový formulář pro zobrazení nalezených duplicit v …
12-2-2018
HelpDesk verze 2018.1.01
Administrace V nastavení požadavků dodána volba pro výběr typu zobrazení výběru osob v poli žadatel. Rozšíření mapování položek u synchronizace osob o titul a funkci. V…
12-2-2018
Aktivity verze 2018.1.01
Administrace U tiskáren přidána volba "ignorovat". Po zapnutí se údaje nezobrazují v sestavách. V profilu blokování přidána volba kopírování existujícího profilu. V…
7-11-2017
Správce IT verze 2017.2.02
Předávací protokoly Předávací protokoly byly kompletně předělány. Pokud používáte uživatelsky upravené předávací protokoly, zašlete nám je k provedení nutných úprav pro správné…
7-11-2017
HelpDesk verze 2017.2.01
Požadavky Možnost vytváření vlastních šablon požadavků. Změna uživatelského rozhraní. Níže najdete vzhled obrazovek. Při zadávání úkolů ze šablony lze změnit údaje u úkolu. …
1-8-2017
Jak na zavedení naskenovaných počítačů pomocí scanwin.exe ve Správci IT?
Provedli jsme naskenování počítačů mimo podnikovou LAN pomocí "scanwin.exe", který máme na USB disku. Jak tyto skeny dostat do aplikace k daným počítačům, případně jak můžeme…