O nás
Působíme na trhu IT již od roku 1991. Od té doby stále vyvíjíme nejen informační systémy, ale i sebe. Učíme se, zlepšujeme a pracujeme na tom, abyste byli vždy spokojení. Proto jsme rádi za návrhy nových funkcionalit a zpětnou vazbu, kterou od vás dostáváme.
Jak šel čas s Micosem
- 2018
První verze webové aplikace Správce IT - Předávací protokoly.
- 2017
Procházíme kompletním rebrandingem a světlo světa spatřil nový Micos.
- 2015
Patříme mezi stabilní hráče na trhu ve svém oboru. V pravidelných intervalech vydáváme aktualizace svých produktů a snažíme se stále pracovat na nových funkcích a vylepšení stávajících aplikací.
- 2011
První verze aplikace Aktivity na webové platformě.
- 2007
Správce IT se stává IT produktem roku 2007, kterou vyhlásil časopis Computerworld.
- 2006
- Správce Office je přepsán pod platformu .NET a je přejmenován na Správce IT. Vznik aplikace Aktivity – hlídání činnosti zaměstnanců a využití pracovní doby, zatím pouze jako WIN-32 aplikace.
- 2005
Vznik aplikace HelpDesk pro evidenci podnikových požadavků a problémů.
- 2002
- Zapsána obchodní firma MiCoS SOFTWARE s.r.o. se zaměřením na poskytování software a poradenství v oblasti informačních technologií.
- 1999
Správce Office se dostává především díky každoroční účasti firmy na Brněnském veletrhu Invex do povědomí českých firem a patří tak mezi špičku aplikací určených pro evidenci a správu IT majetku.
- 1991
Založena obchodní firma s názvem Ing. Milan Klemens – MiCoS Software. Již v této době bylo středem zájmu firmy vyvinout software pro evidenci výpočetní techniky. O půl roku později byla vyvinuta první verze Správce Office.
Certifikace
18.05.2023
jsme získali ISO certifikace:
Systém managementu bezpečnosti informací
byl prověřen a shledán shodným s požadavky normy
ISO/IEC 27001:2022
a
Systém managementu kvality
byl prověřen a shledán shodným s požadavky normy
ISO 9001:2015
29. 11. 2016
V r. 2016 jsme opět prodloužili certifikovanou zkoušku ISO SAM manager dle normy ISO/IEC19770. Díky získané certifikaci tak můžeme nadále našim zákazníkům poskytnout profesionální a technické poradenství v závádění pravidel Software Asset Management. Naši zaměstnanci tak disponují odbornými znalostmi na licenční problematiku a mnohaletými praktickými zkušenostmi se zaváděním Software Asset Managementu ve firmách všech velikostí. Naše technická podpora důkladně ovládá licencování produktů všech velkých výrobců software. Pomocí systému Správce IT se věnujeme řízením procesů v IT, zaváděním pravidel a postupů při implementaci SAM, to všechno vede k úsporám nákladů na software v organizaci.
7. 1. 2016
“Soustavná a usilovná snaha ředitele k permanentnímu zlepšování kvality našich produktů byla korunována úspěchem v podobě bezproblémového získání loga „Compatible with Windows 10“, které je zárukou, že naše aplikace budou fungovat na všech edicích Windows 10. Což opět potvrdilo vysokou úroveň technických i technologických kvalit našeho oddělení vývoje.“ říká Ing. David Bajgar, vedoucí vývoje Windows aplikací.
11. 11. 2013
Se podařilo našemu vývojovému týmu zajistit plnou kompatibilitu systému Správce IT, od verze 2013.2.05 s OS Windows 8, která vedla k získání loga Microsoft „Compatible with Windows 8“.
2013
Naši specialisté technické podpory úspěšně složili certifikovanou zkoušku ISO SAM manager dle normy ISO/IEC19770. Díky získané certifikaci tak můžeme nejen našim zákazníkům poskytnout profesionální a technické poradenství v závádění pravidel Software Asset Management.
Atest na shodu se standardem isvs
Pro náležitosti životního cyklu informačního systému verze 005/02.01. Tento standard je určen zejména pro správce informačních systémů veřejné správy a dále pro ostatní subjekty, které se rozhodnou spravovat svoje informační systémy podle ustanovení tohoto standardu.
Atest na shodu s usnesením vlády č. 624/2001
Tento atest určuje pravidla, zásady a způsob zabezpečování kontroly užívání počítačových programů jako závazný dokument pro orgány státní správy a jimi řízené organizace.
13-8-2024
Správce IT verze 2024.2.02
25-7-2024
HelpDesk verze 2024.2.01
25-7-2024
Aktivity verze 2024.2.01
25-7-2024
Správce IT verze 2024.2.01
30-1-2024
HelpDesk verze 2024.1.01
30-1-2024
Aktivity verze 2024.1.01
30-1-2024
Správce IT verze 2024.1.01
25-10-2023
HelpDesk verze 2023.3.01
15-8-2023
Správce IT verze 2023.2.02
10-8-2023
HelpDesk verze 2023.2.01
6-6-2023
Aktivity verze 2023.2.02
2-5-2023
Aktivity verze 2023.1.02
22-2-2023
Aktivity verze 2023.1.01
22-2-2023
HelpDesk verze 2023.1.01
30-9-2021
Správce IT verze 2021.3.01
27-9-2021
Aktivity verze 2021.2.01
22-6-2021
Aktivity verze 2021.1.02
16-6-2021
HelpDesk verze 2021.1.02
24-5-2021
HelpDesk verze 2021.1.01
24-5-2021